Det kan være fort gjort å skade eller ødelegge brillen. Om det er din egen eller andres feil spiller ingen rolle. Når du har kjøpt brillen hos oss løser vi problemet! Servicegarantien gjelder i ett år fra kjøpsdato og dekker hele 80% av kostnaden.

Garanti på briller forutsetter:

  • Innfatning og/ eller glass som er skadet eller ødelagt, dekkes av servicegarantien
  • Brillen må være kjøpt hos oss i Interoptik i løpet av det siste året, og du må ha kjøpt komplett brille - altså både innfatning og glass
  • Garantien på brillen gjelder ett år fra opprinnelig kjøpsdato og kan kun benyttes èn gang
  • Du må ta med deg brillen og kvittering om du ønsker å benytte deg av Interoptiks servicegaranti

Garantien gjelder dessverre ikke:

  • Når brillen er mistet eller stjålet
  • Ved normal slitasje på innfatning og glass, som f.eks. riper og krakelering
  • På tilbudsvare og ferdigbrille
Har du spørsmål om servicegarantien? Ta kontakt med din Interoptiker her: