Linseavtalen - spørsmål og svar

Har du spørsmål om dine kontaktlinser eller ditt abonnement? Her har du svar på noen av våre mest stilte spørsmål.

Hvordan kan jeg vite at jeg har fått riktige kontaktlinser?

I hver forsendelse ligger det vedlagt en bekreftelse på pakkens innhold. Denne kan du kontrollere mot kontaktlinseseddelen du fikk av din optiker ved sist kontaktlinsekontroll. Forsendelsen har gjennomgått strenge kontrollrutiner, og hver eneste forsendelse blir elektronisk vurdert for å sikre at den er korrekt.

Jeg er på ferie når jeg skal motta min neste kontaktlinseforsendelse - hva gjør jeg?

Dersom du er på ferie i Norge og ønsker å få kontaktlinsene levert til en annen adresse, ber vi deg ringe oss i god tid før ferien for å opplyse om dette. Kontaktlinser per Post kan levere til 3 forskjellige adresser. Dersom du ønsker å få levert kontaktlinsene før du reiser på ferie, bør du opplyse kundeservice om dette i god tid før avreise, slik at vi kan sende deg nok kontaktlinser for ferien din.

Kan jeg gå til linsekontroll hos Interoptik der jeg studerer?

Ja, studerer du et annet sted enn der du tegnet ditt abonnement, kan du få utført kontaktlinsekontroll hos den lokale Interoptik-butikken. Husk å oppgi studieadresse for forsendelse av linser til post@interoptiklinser.com 

Blir det dyrere å være kontaktlinsebruker nå?

Nei, det er ingen avgifter eller ekstra kostnader relatert til Linseavtalen. Linseavtalen har ingen bindingstid. Dette gjør bare dine kontaktlinsekjøp enklere.

Hva gjør jeg dersom jeg har problemer med linsene mine?

Dersom problemet er relatert til levering eller betaling, ta kontakt med Kundeservice på tlf: 800 18 209 eller e-post: post@interoptiklinser.com

Dersom problemet er relatert til komfort med dine kontaktlinser eller din øyehelse ta øyeblikkelig kontakt med din optiker.

Hva om jeg ikke er fornøyd med linsene mine?

Å begynne med kontaktlinser hos Interoptik er både trygt og enkelt. Som linsebruker hos oss får du nemlig Tilvenningsgaranti: Garantien varer i 3 mnd. fra kjøpsdato. Om linsene ikke fungerer som forventet, bytter vi til andre linser som kan fungere bedre. Eventuelt kan vi bytte til briller. Hvis dette er en dyrere løsning, betaler du kun differansen.